Założenie: Chcesz uzyskać wsparcia technicznego w celu usunięcia problemu z Twoim komputerem
Udostępnianie
W celu usunięcia problemu decydujesz się na udostępnienie swojego pulpitu. Aby objaśnić problem i ustalić warunki pomocy technicznej najlepiej skontaktować się telefonicznie z nami, można też poączyć się przy pomocy komunikatorów. W czasie rozmowy możesz uzyskać jednorazowy kod dostępu lub wykorzystamy połączenie bez kodu dostępu.
Dostęp
Należy kliknąć obrazek rozpoczynający połączenie. Ponieważ program służący do zdalnego udostępniania pulpitu zostanie dostarczony przez internet, Twój system operacyjny zapyta Cię o zgodę na uruchomienia. Po zaakceptowaniu wszystkich okien dialogowych Twój pulpit będzie widoczny na ekranie osoby udzielającej wsparcia technicznego.
Połączenie
Pamiętaj: żadne połączenie przy pomocy tego programu nie może odbyć się bez Twojej zgody. Po usunięciu problemu następuje rozłączenie. Program automatycznie usunie się z Twojego systemu. Jeśli nie dojdzie do połączenia w czasie 5 minut program również zostanie usuniety. Program połączeniowy nie instaluje się trwale w Twoim systemie, ani nie dokonuje żadnych wpisów do rejestru systemu. Program udostępnia pulpit tylko po rozpoczęciu procedury przez Ciebie. Połącznie przy pomocy tego programu jest możliwe tylko z firmą probit.