Biuro Usług Informatycznych PROBIT Kontakt 

Założenie: Chcesz uzyskać wsparcia technicznego w celu usunięcia problemu z Twoim komputerem
Step 1
Udostępnianie


    W celu usunięcia problemu decydujesz się na udostępnienie swojego pulpitu. Aby objaśnić problem i ustalić warunki pomocy technicznej najlepiej skontaktować się telefonicznie z nami, można też poączyć się przy pomocy komunikatorów. W czasie rozmowy możesz uzyskać jednorazowy kod dostępu lub wykorzystamy połączenie bez kodu dostępu.


Step 2
Dostęp


    Należy kliknąć obrazek rozpoczynający połączenie. Ponieważ program służący do zdalnego udostępniania pulpitu zostanie dostarczony przez internet, Twój system operacyjny zapyta Cię o zgodę na uruchomienia. Po zaakceptowaniu wszystkich okien dialogowych Twój pulpit będzie widoczny na ekranie osoby udzielającej wsparcia technicznego.


Step 3
Połączenie


    Pamiętaj: żadne połączenie przy pomocy tego programu nie może odbyć się bez Twojej zgody. Po usunięciu problemu następuje rozłączenie. Program automatycznie usunie się z Twojego systemu. Jeśli nie dojdzie do połączenia w czasie 5 minut program również zostanie usuniety. Program połączeniowy nie instaluje się trwale w Twoim systemie, ani nie dokonuje żadnych wpisów do rejestru systemu. Program udostępnia pulpit tylko po rozpoczęciu procedury przez Ciebie. Połącznie przy pomocy tego programu jest możliwe tylko z firmą probit.